Žygis pagal radijo signalo spindulį 2017

Besibaigiant mokslo metams, Baltupių radijas tradiciškai iškeliauja į žygį pėsčiomis pagal radijo signalo transliavimo spindulį. Šiemet, drauge su jaunaisiais šauliais išžygiavome gegužės 16 dieną po pamokų.

Baltupių progimnazijoje esančioje Baltupių radijo studijoje palikome automatinį grojaraštį, užsidėjome ausines, pasiėmėme užkandžių bei atsigerti ir pasukome nuo Baltupių kalno Neries link.

Pušyno keliu, per ledynmečio raguvas bei keteras Verkių regioniniame parke, aplankydami Kalvarijų kryžiaus kelio atkarpas, priėjome upę, kur gerai tebegirdėjome Baltupių radijo eterį. Nėra jokios abejonės, kad Baltupių radijo signalas FM bangomis gerai girdimas ir kitame Neries krante - Valakupiuose ir toliau.

Pasistiprinę, pasukome į Pietus pro Kalvarijų memorialinį draustinį į Žirmūnų pusę. Kopėme į statų kalną, nuo kurio vėrėsi vis platesnis vaizdas. Kur beeitume - visur gerai girdėjome Baltupių radijo transliuojamą muziką. Radijo signalas yra geras, nuo siųstuvo nutolus net 2,2 kilometro.

Pavargę, sušildyti ilgai lauktos pavasariškos saulutės, bet laimingi pasiekėme troleibusų stotelę ir po beveik trijų valandų iškylos grįžome į Baltupių progimnaziją.