Baltupių radijas pasiekia Akropolį

Baltupių radijo komanda tikrino radijo signalo stiprumą prie Akropolio 5X5

Besibaigiant mokslo metams, atkurta Baltupių radijo kolektyvo tradicija matuoti signalo stiprumą įvairiomis kryptimis. Šiais metais pasirinkti Pietvakariai ir strateginis taškas - Arkopolis. Tradicinio žygio pėsčiomis metu keliauta per Cedrono aukštupio kraštovaizdžio bei Šeškinės šlaitų geomorfologinį draustinius, vyko tiesioginiai pasijungimai į eterį nuo Šeškiuko ežeriuko ir Šeškinės ozo.

Saulėtą trečiadienio popietę iškeliavę iš Vilniaus Baltupių progimnazijos, parduotuvėje apsirūpinę provizija ir kirtę Geležinio vilko gatvę, pasukome miško takeliu į kairę. Vos perkopę pirmą raguvą sustojome ties liepteliu per legendinį Cedrono upelį - vieną unikaliausių tuo, kad jis išskirtinai teka į Rytus ir yra vienas seniausių upelių nuo ledynmečio laikų. Lengvai įveikę kalvas, pasiekėme Šeškiuko ežeriuką, kur stabtelėjome užkąsti. Drauge užkando ir antys :) Pasistiprinę, užkopėme ant ozo ir keliavome jo viršūne iki Akropolio - visur Baltupių radijas gerai girdėjosi per mūsų nešiojamą FM radijo imtuvą.

Likę nustebinti ir patenkinti tokiais rezultatais ir tokiu plačiu Baltupių radijo girdimumu bei šiek tiek pavargę, viešuoju transportu patogiai grįžome namo.